VVM logo nieuw 150x150

Bezoek ons op:

Jaarverslag 2016 verschenen

Geplaatst op 03-04-2017  -  Categorie: Algemeen

Het Jaarverslag "2016 in woord en beeld" is weer verschenen. U kunt hem vinden via Over VVM > Beleid > Jaarverslag, of hier downloaden.

Voorpagina Jaarverslag 2016Evenals in voorgaande jaren heeft de VVM in 2016 een breed scala aan activiteiten georganiseerd. Van excursies, symposia, debatten en cursussen tot grote spraakmakende conferenties. Nieuw dit jaar waren de VVM-cafe’s iedere 3e woensdag van de maand. Dit bleek een succesvolle formule. In totaal vonden er ruim 40 activiteiten plaats waarmee 1.744 bezoekers zijn bereikt. In dit jaarverslag laten we zien wat er zoal langs kwam het afgelopen jaar. Tijdschrift Milieu is acht keer verschenen, waaronder twee nummers in de vorm van een Special Issue. Ons blad wordt buiten de eigen achterban steeds beter bekend en gewaardeerd. De VVM heeft zich met deze inzet in 2016 opnieuw gemanifesteerd als bruisend en stimulerend platform. Hierdoor weten we steeds nieuwe mensen te betrekken bij ons netwerk. Met als resultaat dat de vereniging, ondanks het teruglopende ledenaantal, een plek blijft van ontmoeting en inspiratie.