VVM logo nieuw 150x150

Jaarverslag 2017 verschenen

Geplaatst op 03-04-2018  -  Categorie: Algemeen  -  Auteur: VVM

web-vvm-jaarverslag-2017-voorpagina

De VVM heeft zich in 2017 opnieuw weten te manifesteren als bruisend en stimulerend platform. Voor het brede werkveld van milieuprofessionals, jong en oud, is een breed scala aan activiteiten georganiseerd. In totaal vonden er ruim 30 activiteiten plaats. Van excursies, debatten en cursussen tot grote spraakmakende conferenties en symposia. Het VVM Café op iedere 3e woensdag van de maand, in 2016 gestart, is inmiddels helemaal ingeburgerd. De steeds wisselende onderwerpen trekken een breed publiek. Tijdschrift Milieu is zeven keer verschenen, waarvan één nummer in de vorm van een Special Issue. Het tijdschrift is breed bekend en wordt goed gewaardeerd.

Het jaarverslag geeft een beeld van wat er zoal langs kwam het afgelopen jaar. Door de grote variëteit in activiteiten weten we steeds nieuwe mensen te betrekken bij ons netwerk. Daardoor blijft de vereniging, ondanks het teruglopende ledenaantal, een plek van ontmoeting en inspiratie. Dat geeft vertrouwen in de toekomst!

Lees het jaarverslag>>